четвер, 10 січня 2013 р.

Модуль5

Я сьогодні у Модулі 5 зясувала, що для учнів початкової школи, можливо, краще використовувати не форми оцінювання веб-сайтів, а організувати спільне обговорення того, яким сайтам можна довіряти, а яким – ні, які є індикаторами достовірних відомостей і даних, та як визначити рівень довіри до веб-сайту.
Мені сподобалося обговорення в парах власних презентацій  щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;також те,що ми  розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;

4 коментарі:

  1. Симпатичний щоденник, Неля Анатоліївна! Він нагадує тему Вашого проекту.

    ВідповістиВидалити
  2. Так зелено, гарно, аж захотілося вже літечка!
    Ваш вигляд щоденника перегукується з назвою проекту!

    ВідповістиВидалити
  3. Як гарно, зелено, захотілося справжнього літечка!

    ВідповістиВидалити
  4. Обговорення презентацій це завжди цікаво. Із досвіду роботи з учнями старших класів можу сказати, що це цікаво для всіх учнів. Від нашого обговорення я теж в захваті.

    ВідповістиВидалити