Я сьогодні у Модулі 5 зясувала, що для учнів початкової школи, можливо, краще використовувати не форми оцінювання веб-сайтів, а організувати спільне обговорення того, яким сайтам можна довіряти, а яким – ні, які є індикаторами достовірних відомостей і даних, та як визначити рівень довіри до веб-сайту.
Мені сподобалося обговорення в парах власних презентацій щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;також те,що ми розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
Симпатичний щоденник, Неля Анатоліївна! Він нагадує тему Вашого проекту.
ВідповістиВидалитиТак зелено, гарно, аж захотілося вже літечка!
ВідповістиВидалитиВаш вигляд щоденника перегукується з назвою проекту!
Як гарно, зелено, захотілося справжнього літечка!
ВідповістиВидалитиОбговорення презентацій це завжди цікаво. Із досвіду роботи з учнями старших класів можу сказати, що це цікаво для всіх учнів. Від нашого обговорення я теж в захваті.
ВідповістиВидалити